Art cafe. Antalya

в Анталії я вже декілька днів, але в центр - Kalrichi я потрапила лише один раз, в дуже прекрасне місце - Арт кафе, де збираються лише місцеві творчі люди, де немає взагалі туристів, де можливо пити місцеву виноградну горілку - raki і розмовляти про різні приємності



Юіті та Норберт веселять мене вже цілий тиждень. така собі чоловіча закрита група, вони постійно з мене жартують і змушують мене червоніти

морква з лимоном і ракія - дуже гарне поєднання. але raki - містить аніс, тому психоделічні ефекти забезпечені

сімейне фото для мами. офіціант сам зголосився його зробити







частина старого храму, якому більше 2 тисяч років. коли Норберт розповідав історії цієї вежі, я дивилася на окуляри)


це дійсно дуже цікаве місце, дуже схоже на Відень чи Берлін, але поруч море і божевільні хвилі

Немає коментарів :

Дописати коментар