My multicolour home

моя квартира - це моє натхнення. бо там все продумано до деталей, усі дрібнички гріють мені серце. і звісно там вибух кольорів. усіх. окрім чорного. неневиджу його.
нещодавно я приймала участь в програмі "дім на зазірість всім" на к1. про зйомки я дізналася за  1 день. але у мене була одна невирішена проблема - це відсутність штор.
на допомогу прийшов Епіцентр та мої друзі - дизайнер одягу Саша Семенкова та Іван Селістран. дуже весела команда.

Саша перемальовує ілюстрації до дитячої книжки Хармса






відчуй себе гіперкольоровим у мене вдома!



в результаті я не виграла 5000 грн ( сенс передачі - всі ходять один до одного вгості і оцінюють квартири, хто набрав більшу кількість балів - забирає гроші).

по-перше, всі інші кваритири були для здачі, тобто фактично герої жили десь на троєщині, а показували квартири величезні в центрі.
по-друге, 2 героя були знайомі між до собою до зйомок і змовилися!

тому не вірте телебаченню! це все брехня! 
я знала про це, але ще раз переконалася!

коли вийде передача в ефір, всі зможуть переконатися, що моя квартира була зе бест, форева ева!

Немає коментарів :

Дописати коментар