Day2. Dream house. Lab combinat

історія моєї захопленості фотографією розпочалася дуже давно. тоді ще мало хто мав можливість купити собі модну дзеркалку нікон чи кенон. а у мене була. але якщо я не стала відомомим фотографом, тому, можливо, це не моя доля.
важко описати як я знімаю, в якому інколи стані (душевному також) і чому я це роблю саме так. відчуття, що це вже мій остаточний стиль - такий інколи брутальний, а інколи навіть не хочеться на це дивитися.
але мої фото передають атмосферу, без прикрас. я так сподіваюся. світ не завжди божественний.

день другий після п'ятниці розпочався на дуже крутій домашній вечірці під назвою "Дарт Вейдер". про це буде пізніше. а завершився, точніше продовжився в  Lab combinat, де я проводжу вже другі вихідні.

Dream house. назва вечірки. музика була приємною, публіка була різноманітною, танці були дикими.








і світанок. такий прекрасний влітку і в Києві.

Немає коментарів :

Дописати коментар