parting with boyz

писати складно. адже жодне літо не проходить без оси! вони мене безжально кусають перед вечірками бойзів, минулого року за ногу, а вчора за палець. такі собі танці з болем.

перед вечіркою в Драфті, яку влаштовують boys in trouble я потрапила в розкішну квартиру на кпі, де були танці, розмови російською і багато фотографій












у мене було з собою 3 фотоапарати, використовувалися всі

Кіріл (писати українською Кирило, не хочеться) - диво-чоловік, що нафарбував мені червоним брови і волосся, просвітив щодо нового модного аромату - моху і надихнув танцювати як колись на фестивалях


моя муза Юля

і гарненький Руслан


Dark is the night - класна були танці, але не надто довготривалі. шкода. пам'ятаю я до ранку одного разу в драфті витанцьовувала




у Руслана були плюси в 4 чи 5 клубів, ми вибрали Крістал. фу фу фу. жахлива публіка і крута музика! чому так буває?


в Дивані знайшла шпріц - мій улюблений італійський напій. тут ми і зустріли ранок, а на Енді бар сили вже не було. але ж сьогодні знову танці

5 коментарів :

  1. ТВОЯ МУЗА ОЧЕНЬ КРАСИВАЯ А МАЛЬЧИКИ ПЕДОВКИ УЖЕ НАДОЕЛИ!ДАЙТЕ НОРМАЛЬНЫХ МУЖИКОВ

    ВідповістиВидалити
  2. та у мене в блозі з'являються нормальні мужики!
    а з геями інколи весело повисіти, давно цього не робила)

    ВідповістиВидалити
  3. я давно з ним не бачилася. літо - це період подорожей.

    ВідповістиВидалити
  4. Нормальные мужики воняют и с ними скучно,Ахаха

    ВідповістиВидалити