НЮКРЕЙН! - новий погляд на українське



Минулого тижня я провела декілька годин на Русанівській набережній за горнятком чаю разом із засновником та керівником молодого українського бренду НЮКРЕЙН!, Олегом Загребним. Познайомилася з ним напередодні, на презентації в TOSHOSHOP. До цієї зустрічі ми були незнайомі, але розмова була дуже приємною, розмовляли про різне і звісно про бренд, його створення, ідеї та плани.



Ідея творити виникла у дуже слушний час – одразу ж після закінчення школи. Я почав прислухатися до себе та шукати відповідь на питання: «чим дійсно я хочу займатися?». У розумінні, що саме робити допомогла мені моя подруга, що розписала акриловими фарбами свою футболку. Тоді і виникла ідея створювати принти на футболках українських граффіті-райтерів та сучасних художників.



основний логотип НЮКРЕЙН!, що дуже вдало кольоро можна поєднувати та нагадує традиційну українську вишиванку



На початку 2009, коли я лише починав реалізовувати свої ідеї, в Україні не було мас маркету і знайти добре пошиту футболку з крутим принтом було доволі складно.

Захоплення стріт-артом у мене з дитинства. Я бувший bboy і до сих пір у моїх навушниках грає тільки хіп-хоп.



НЮКРЕЙН! - це стиль життя та сучасний погляд на українську культуру через призму одягу. Кожен принт має свою ідею, тому це більше ніж повсякденний одяг, це інтелектуальний арт кежуал.






Є декілька основних цілей моєї діяльності у форматі НЮКРЕЙН!:

- можливість показувати великій аудиторії роботи молодих українських художників. Серед художників, з якими я працював варто назвати WaOne із Interesni Kazkikislow1, Dmitry.Bulanov, Гоша Вінокуров, ANDRUSHAKREMOV та MrDuke;

- по-новому поглянути на українську стилістику, викликавши інтерес у молоді до української культури;

- просувати певну життєву філософію, що втілена у кожному принті.




Спочатку я задумував створити лише першу колекцію у сучасному українському стилі, поєднавши 2 слова «New» та «Ukraine». Але обміркувавши, все ж вирішив і надалі притримуватися української стилістики, інтерпретуючи різні ідеї. Так виникла назва «НЮКРЕЙН!».

Ніколи не відмовляюся брати участь у фестивалях та інших цікавих подіях. Минулого року мав свій стенд  під час заходу – Європейські дні в Україні/дні без автомобілю. Цього року це був фестиваль Street Voice, а восени будемо представляти НЮКРЕЙН  в рамках UFW.





Мені хочеться розширятися і, звісно, з самого початку не планував робити лише футболки. У майбутньому планую робити повноцінну лінію одягу.

Людина, що одягає футболку НЮКРЕЙН! підтримує сучасне мистецтво та виражає своє позитивне ставлення до України.




Все має бути поступово, потрібно пройти всі етапи. Я хочу мати свій власний магазин, велику команду та презентації за кордоном. Але все повинно розвиватися природньо. Не варто поспішати.

Можна сказати, що на створення футболок з принтами мене надихнули роботи Interesni Kazki. Я був першим, хто запропонував їм розробити принти для НЮКРЕЙН!, адже у 2009 ще не було ані Sekta, ані Syndicate. Але є велика різниця між картиною і принтом, тому роботу WaOne’а ми так і не надрукували на футболці.



Кожного дня я витрачаю від 8 годин на підтримання та розвиток НЮКРЕЙН!



Футболки НЮКРЕЙН! можна придбати в офіційному інтернет-магазині http://nukraine.com.ua/

Немає коментарів :

Дописати коментар