Katy Perry. Why?

чи знала я, що доживу до того, коли мені дійсно захочеться написати про якусь зірку, актрису чи ведучу.
на такий крок мене змусила одна обставина.
вчора я ходила на кастинг. і я мала таку необачність, що добре не зрозуміла якої конкретно телевізійної передачі.
назва невідома мені, але , мабуть, продюсери теж ще не знають її.
і так. сторона, що проводила кастинг - Олексій Горбунов, колишній ведучий, а зараз дуже поважна особистість, Данило Грачов (похіхікала про себе, він же такий класссний!!!))) і білявка, не знаю хто вона.
я мусила розповісти  плітку про вітчизняних або зарубіжних зірок. коли я почула з сусіднії зали розмови учасників кастингу  - зрозуміла, що нічого не знаю про Макса Барських чи Кеті Перрі.
тому тепер про Кеті я вже дещо можу розповісти.
до музики і пліток про неї я ще не дійшла. вирішила зробити підбірку її кольорів волосся, що змінювався за останній рік разів, мабуть, 10.
(насправді, я вже 2 місяці маю натуральне забарвлення волосся, і це мене трішки дратує - хочеться кольору, але якого???)



пропоную допомогти мені визначитись з моїм майбутній кольором!
№1. рожевий

№2 блондинка з рожевим корінням

№3 все! я хочу бути такою! голосування завершено!






 або такою! стану інопланетною русалкою








Клас! Кеті Перрі - ти дуже кольорова!



Немає коментарів :

Дописати коментар