UFW.Byblos.Opening

Новий сезон - нові покази, відкриття та вечірки.
Найбільше, що мене зараз тішить - мене знає така велика кількість різних цікавих особистостей, що навіть на відкритті UFW - прийшовши в Byblos одна - я зустріла дуже багато знайомих.

  • Як все було? - як завжди, але цього разу було неймовірно легко потрапити в клуб - тому хіпстерів було досить багато. вони  гармонійно виділялася серед натовпу страз та вечірніх суконь.






на довгу блогерську пам'ять!

В рамках відкриття проходив показ бренду Nadya Dzyak.
Ще до показа я поспілкувалася з дизайнеркою з приводу її нової колекції.


Не можу пояснити чому - але чорний колір, що домінує в колекції бренду осінь зима 12/13, абсолютно мені не подобається, я фанатка кольорового. Загалом - всі образи були досить лаконічні та прості. Але нічого нового. Колекція, на мою думку, буде мати комерційній успіх - а от щодо якихось новаторських елементів - я такого не помітила.








після показу прийшлось швиденько йти - бо почалося щось досить дивне. почали співати народні співаки, а для мене це вже занадто!

вечір завершився у фазенді. але навіть не знаю чи це було вірним рішенням!

Немає коментарів :

Дописати коментар