LOW III YEARS: TAKO (ESP Institute, NL) @ XLIБ CLUB

хоча спочатку може здатися, що історія про мій похід в Хліб, то це буде не так. бо за той час, що я знаходилася в клубі, я майже нічого не пам'ятаю. лише знаю, що я всіх штовхала - тому прошу вибачення за це і багато танцювала.

насправді тут історія про Форсаж, такий милий клуб, який я так і не побачила, точніше мене і компанію яскравих людей, що були зі мною, не пропустив дрес кодер Ігорь, який був вдягнутий у чорну дуту куртку, на голові був капюшон чорний, а також чорні штани і чорне взуття.

і навіть, коли прийшов організатор вечірки, Ігорь все одна не дав зелене світло на прохід.
як я вже описувала раніше у своєму фб, за ці вихідні мене вигнали з Boom Boom Room і не впустили в Хліб. але в суботу я все ж туди пройшла, що було досить дивно, враховуючи попередній досвід.








чому я фотографувала конкретних людей, я не знаю і чому сховала фотоапарат - теж. просто було весело.


 класична сцена на задньому плані.
а сет блогерів Boys in trouble мені особливо не запам'ятався, хоча круто, що їх так часто запрошують. мабуть, всі люблять музику, що вони ставлять.

але я добре пам'ятаю, що мені одна дуже п'яна дівчина пропалила спину своєю цигаркою. і це не вона на фото).

Немає коментарів :

Дописати коментар