Симулятор сніжності.Ігорь Гусев.М17

7 лютого в Центрі сучасного мистецтва М17 відкрилася персональна виставка Ігоря Гусева "Симулятор сніжності".
Трактувати роботи я особливо в своїй статті не планую, але враження від побаченого залишається лише позитивне. Останнім часом по-іншому ставлюся до живопису, він почав мені подобатися.
Але основною моєю метою завжди є модні та стильні присутні. Цього разу їх було багато, але чомусь вони не знімали верхній одяг.




я вже не пам'ятаю як було раніше, в еру до блогу, але зараз завдяки йому - я знайомлюся з усіма, хто приходь на події




 вони мене повеселили!







в'язана дама






вчора мене назвали алкоголічкою і звичайною. ось підтвердження








цікаво, а чому саме на цю виставку прийшли Женя та Сергій? 


Немає коментарів :

Дописати коментар