IVANOVA. Нові ідеї.

нещодавно я писала про поїздку  Лени Іванової до Парижу та участь її в міжнародній виставці Who'sNext2012.
там дизайнерка представляла свою нову колекцію  IVANOVA f/w 2012-13. для показу в Україні - потрібно лише дошити декілька моделей і вибрати відповідну локацію. минулої осені дизайнерка представляла новий формат - відео в М17.






звісно, я не лише бачила, але і доторкалася до цієї таємниці, тому я дуже щаслива входити до тих, особливих, хто може бачити одяг з нової колекції ще задовго до самого показу. і можу сказати - що все дуже гарне... але ви все самі скоро побачити. а поки що ось вам перша фотографія з лукбуку нової колекції.



детальніше про нові образи осінь зима 2012-13 можна дізнатися з відео



і, звісно, мені захотілося поблукати по ательє-шоуруму, що знаходиться за адресою А.Барбюса 16, оф. 2 




я обожнюю усі деталі цього інтер'єру












приємно спілкуватися з Івановою - вже чекаю на показ її нової колекції.


Немає коментарів :

Дописати коментар