Абсентові історії Андруховича під Карбідо


Юрія Андруховича можна читати, але найкраще його бачити. Дивитися і спостерігати за його мімікою, слухати про перипетії життя Стаса Перфецького, головного героя його роману «Перверзія», за мотивами якого і побудовано цікаву таку собі музичну трилогію.

18.12 я ходила до Консерваторії, де є три поверхи різних рівнів, де музика була польською, а от слова українськими. Така собі сценка або «Абсент» застала мене у 2 ярусі або ж бельєтажі, де я погано щось бачила, але дуже добре чула і відчувала вібрації письменника під звуки божевільних рокерів та інколи страшного відео.

І хоча слова були досить знайомими і тексти вже не вражали оригінальності, але відсутності діючих акторів на сцені перших 20 хвилин насторожували, здавалося що так і пройде завершальна частина трилогії і що Андрухович та гурт «Карбідо» залишаться по ту сторону екрану, де в той час розігрувалися не дитячі сценки з героями венеціанських трагедій і оперними співами.

    я спочатку дуже хвилювалася, що через тіні людей, що сидять попереду, - всі фотографії будуть жахливими, але сьогодні мені ці недоліки здалися дуже доречними. вони придають якоїсь містичності

    а от минулого року я сиділа в першому ряді, поруч з Юлією Тимошенко

    одне з найгарніших відео від АртПоле/vj-група КУБ/Hermetic Garage/MixAllOffTunes/Ela Birylo



цього разу Андрухович на торкався в текстах політики, за все говорила картинка над ним


 




    приміщення Консерваторії казкове




    подалі від сцени - поближче до шикарної люстри!


Немає коментарів :

Дописати коментар