п'ятниця - день чудовий!


25.11 почалося у мене дуже пізно, встати вдалося близько 13, але охарактеризувати мій стан було досить важко. Тому я навіть не очікувала, що мене чекає такий насичений вечір-ніч.

Почалося все з концерту в Sullivan Room, де Олег Кастров з колишнього «нож для фрау мюллер» створив дуже позитивний і дитячий настрій. Його проект «бриллианты из  тюбика» змусив мене танцювати і танцювати. Про цей концерт я напишу пізніше.

Потім зателефонував мій друг з Москви Коля і я подалася на поділ на домашню перед клубну вечірку у Ані Некрасової. Вона була така мила – приготувала пиріг і чай у неї був імбирний. Але ж ні! Не вдалося мені насолодитися смакотою, бо коньяк і кола замінили все.

Далі буде багато портретних фотографій, не знаю чому, але 50 мм обєктив, - це єдина моя втіха, та щоб зробити масштабніше фото ніж просто обличчя, я маю відходити на 4 метри.



    Коля періодчино ставив свої хіти і сам під них танцював







ось чим ми замінювали чай

а виглядають всі ще так культурно

Крістіна - єдина, хто не розумів, що відбувається



    сімейне фото



збиралися всі довго. частина пішла в Хліб, а я з другою половиною поїхала в Фазенду, де грала Юля Добро. коли ми вже були біля входу - нікого не пускали. я довго пояснювала охоронцю, що я знаю власницю, а коли сказала, що я фешен блогер, одразу всіх пропустив. в темі чувак!

назва фото "Паша і Машина"





    сімейне фото №2, але вже з іншими персонажами
в Фазенді до мене підходило декілька людей і віталися з словами: "ти ж Умка - блогер"!!! популярність)))))

Немає коментарів :

Дописати коментар