24.11.11


24.11 – день дивний. Розпочався дуже рано. О 7 я не встаю. О 7 я сплю. І бачу дуже кольорові сни. Але коли обставини складаються по-іншому, я все ж маю таку можливість відчути себе ранковою пташкою і спробувати на собі всі радості метро, яке переповнене робочим класом, що поспішає на фабрики та заводи.

А поспішала я на Хрещатик, розвішувати картини художниці Олени Міроседіної, виставка якої відкривалася в одному із закладів, де я працюю. Відкриття планувалося на 19. Воно пройшло чарівно. Про її картини я напишу згодом.

Найцікавішим фактом було моє дивне натхнення. В маршрутці я вирішила написати декілька віршів – хоча ніяка я не поетеса. Жінки-поети у мене асоціюються з неголеними ногами та фрігідністю. А тут щось захотілося записати мисленнєвий потік.

Крім того я завітала в Арт-Галерею «Мінус 4», де відкрилася виставка «Венеція. Відображення». Фотографи, дизайнер, музика і відео. Все це розповідало про прекрасне місто Венеція – місто моря, постійних невловимих відображень, де кожен обєкт має два обличчя, кожний має темну сторону, інше життя чи іншу маску.





Кожен з авторів експозиції створив колажі з фотографій та по-своєму досліджував відображення Венеції в самій собі, коли люди не ходять, а плавають.



Біля стелі були мотузки з розвішаним випраним одягом, грала приємна музика і був великий акваріум з водою і відображенням Венеції. Можливо, не справжньої, але все ж прекрасної.

Та прийшла я все ж до Насті Василишиної – дизайнера, яка представила свою роботу в рамках виставки. 


Настя розповідає про місто, як про людину і вивертає її навиворіт. Переплетення вулиць стає кровоносними судинами, а люди - це ж серце міста


об'єкт "Виворіт"  - відображення людського тіла в рамках мистецтва через вторинні предмети: дерево, перероблена бавовна, будівельна сітка, емаль та шкіра


За допомогою нетипових матеріалів дизайнер створила відображення тіла, по образу схоже на людське, щоб кожний, хто вирішить відкрити для себе глибоке розуміння "що є я", підійшов і зміг споглядати тіло через призму декоративних форм.

Немає коментарів :

Дописати коментар