Кольорове життя. Продовження

про новосілля у Оленки я вже трішки писала, але ще залишилося стільки фотографій!

    все, що оточує Оленку Кольорову - шаленого забарвлення. від одягу і прикрас - до стін та декору
    такі келихи були популярні, коли мені було 15. Оленка дійсно вміє надати друге життя всьому

    поки збиралися всі гості, ми міряли перуки
    та фарбувалися


а Оленка показувала нові речі


на новосілля я вдягнула яскраву сукню - адже знала куди йду!

мої друзі - Софі та Вікі Маркович. вони довго позували, але одне фото все ж вийшло "нормальним"




Оленка приготувала алкогольне желе: і солодко, і п'янієш



    а червоне волосся мені пасує


моя подруга Оксана вже багато років ходить лиса. тому вона вирішила приміряти перуки, щоб відчути як це, - мати довге волосся





дві сестри. різниця в 10 років. але вгадати важко, хто з них старша!)











    коли просять мене посміхнутися, то я роблю так

    потім почалися дикі танці


а до Оленки все приходили нові друзі і приносили шалені подарунки














було суперово та бомбастично, як любить казати Оленка. якщо десь на вулиці чи на вечірці побачите цю прекрасну жінку, - то обо'язково підходьте і знайомтесь. вона надихає і робить життя яскравішим. я дуже щаслива, що знаю її - Оленку Кольорову!

1 коментар :