Суботній ESSEKER


Мабуть, це якесь бажання врятувати власне тіло від стресу, але останніх 3 тижні я або на робочих подіях, або ж на домашніх. А ходити в прокурені клуби з дурною музикою – просто не хочеться.
Коли у мене ще опиняється проектор, - то я буду дивитися все і навіть з ліжка не вставати.

Минулої суботи все мало бути саме так, але зателефонували друзі і ми вирішили розважитися і приготувати смакоту. Оскільки останній тиждень я дуже мало писала в свій блог, то змушували всіх все фотографувати і себе теж, періодично про це забуваючи.

місяць тому у мене розпочався сезон імбирного чаю. рецепт дуже простий, тільки замість меду я додаю настійку шипшини (мед у мене постійно чомусь закінчується)



    знайшовши у себе рибу - було вирішено готувати щось з неї



вигляд у мене з вікна прекрасно. не дивлячись на те, що живу я на Березняках

    блендер робить дива, змішує все!



    вирішили готувати піцу, але з тістом у мене завжди проблеми

за 2 хв Юіті (мій бойфренд) зробив все ідеальним


    вдома у мене лише одяг з трендовими принтами, ходжу в цій сукні вже 3 роки


    інгридієнти були різні - все, що знайшлося в холодильку

а ще ми готували чіз кейк


    з яблуками. люблю міксувати
    і дуже багато глінтвейну

    з купою фруктів






мій прекрасний об'єктив може знімати лише портрети, тому приходиться дуже далеко відходити, щоб сфотографувати побільше людей








    всі сказали, що піца була смачною


    неневиджу сидіти на стільцях, тому у мене їх немає

    проектор вдома - потрібна річ





дівчата тут якісь страшненькі, але дуже кумедні


    потім ми дуже довго сперечалися, що саме подивитися і вибрали фільм жахів. ух, для мене це було випробування. ще навчаючись в школі, я пішла в кінотеатр на фільм "дзвінок", і після його перегляду я почала боятися таких фільмів. я навіть деякі фільми Лінча не можу дивитися одна.

вибрали ми цей фільм. мені було страшно, лише кумедні коментарі рятували від паніки



можливо, комусь і не страшно, а мені потім було моторошно дивитися в дзеркало і виходити на балкон

    тому, щоб забути про ті страхіття - ми подивилися короткометражку про равлика

добру, милу і сексуальну...

а щоб дізнатися що таке ESSEKER, потрібно подивитися фільм "Дзеркала"

Немає коментарів :

Дописати коментар