Mercedes-Benz Fashion Week Kiev

я ненавиджу ходити на прес-конференції, - це завжди нудно, довго і затягнуто. але, коли є час і я точно впевнена, що буде щось цікаве, сходити я можу.
цього разу в Уніан проходила зустріч з представниками Kiev Fashion Days, які оголосили багато цікавинок, представили великий список іноземних гостей та баєрів, розповіли про лекції, подіум, нову локацію, дизайнерів, pretenders і блогерів. але найголовнішою новиною стала нова назва заходу - Mercedes-Benz Fashion Week Kiev, а відповідно залучення самої автомобільної марки. що це дає нам? - сподіваюся, що про нас почнуть розмовляти ще активніше за кордоном, що приїде багато іноземної преси ( мене помітять і я стану відомою і популярною))





Даша Шаповала відповідала на всі запитання і принесла з собою багато літератури про моду


Таня Кремень - баєр магазину "ПЮРЕ"

Саша Канєвський - хедлайнер KFD чи пробачте вже Mercedes-Benz Fashion Week Kiev

Немає коментарів :

Дописати коментар