Блогерські ігри. Лекція Івана Родіка

неоднозначність сприйняття мною реальності відображається на всьому. я змінюю захоплення постійно - зараз це відео, що буде наступним - мені невідомо.

якщо чесно, то свій блог (інтернет-щоденник, інша назва) я маю вже дуже давно. просто він особистий, а про моє приватне життя я не люблю розповідати незнайомим.

а мій публічний блог став за останніх пів року досить популярним. а все тому, що я яскрава! (цю фразу я вигадала, коли сиділа напівжива біля головного подіуму).


тому те, що мені запропонували розповісти про мій блог на лекції Родіка, здалося мені в той момент кумедним. майже неспавши в ніч з п'ятниці на суботу, перебуваючи на mbfwk з самого ранку, - я була втомлена, змучена, голодна. тому я швидко зробила все можливе, щоб прийти до тями.




крім мене були ще Мартовий та Молодцов, які виглядали як справжні рок зірки ( на відміну від мене вони виглядали стильно). я ж просто була. а ще сиділи представники он-лайн магазину та інтернет видання.


після лекції (а вона була довгою і нудною. чесно, то я сподівалася, що хлопці будуть веселішими), я зрозуміла, що я дуже втомлена і хочу спати.


для мене це було все схоже на якусь гру, де я не я. а я точно знаю, хто є. захоплення написанням про моду у мене тимчасове ( не вічне точно). поки що це мені подобається, але я планую дуже скоро звалити з цього жахливого міста і бути накінець художницею, - це мені вдається добре.

* всі фотографії зробила Настя Воробйова

Немає коментарів :

Дописати коментар