GAP_відкриття



День такий сьогодні довгий і важкий, а тут ще і відкриття цікавого мазану. Я довго не могла зібрати всі свої  сили і вибігти на вулицю – адже там було суцільне сонце, а хотілося вдягнути сукню у квіти, бути такою собі кралею.
Перед новим магазином я опинилася о 19:03 – а черга вже була. І люди, що в ній стояли були мені майже невідомими. Купа преси і смачного шампанського, фотографи і гарні сукні, жінки з дорогим сумками і відчуття незрозумілості. Воно тривило хвилин 40, а потім я отримала сертифікат на 1000 грн., за що дуже дякую організаторам, бо я змогла придбати собі дві чарівні сукні, що було дійсно приємно.






















Публіка була напівбогемною, багато іноземців, які обговорювали модні тенденції цього літа, і моя подруга Наталія Карпенко, головний редактор журналу «Салон», що розповідала про магазини GAP в Мілані та Лондоні та про історію марки. А я тим часом приміряла пурпурну сукню з квітами і знайомилася з молодими дизайнерами. Звісно мене супроводжував мій друг – Руслан Корсінов – дизайнер неймовірних образів та подружка Даша – цікавий фешн блогер.
Все було розмірено та приємно, вино та розмови. Навколо були друзі та подарунки від  GAP і хай хтось спробує мене переконати в протилежному – був чудовий вечір.

Немає коментарів :

Дописати коментар