Коли заходиш в середнього класу магазин – відчуття дуже прості, все легко і ненав’язливо і так приємно. Коли заходиш в luxury магазин – все по-іншому, одразу тобі кралі на підборах і смачен вино, дорогі речі і такі трішки натягнуті посмішки. І мені подобається другий варіант, бо тоді відчуваєш себе успішнішим.
Головне, в цьому не загубити себе, що я намагалася зробити сьогодні, коли прийшла на прес-конференція з приводу відкриття магазину двох брендів E-TON та COCCINELLE. Перший стосувався техніки, а другий жіночих аксесуарів. Так собі вирішили об’єднати 2 речі – чоловіче та жіноче задоволення.Як показує досвід - прес-конференції – досить нудна частина відкриття ( на офіційну частину я не потрапила, бо ловила дощ на роботі), але що було цікавим, це подивитися на новий iPhone покритий камінням Swarovski, екзотичним деревом чи малюнками Gaudi, особливо, коли їх підносила дівчина в надто короткій сукні, на 20 см підборах і явно з ботоксом в губах. А ще був ведучий – дуже смішний.
Представник від COCCINELLE Антоніо Соттеле – дуже приємний італієць, який розповідав про досвід компанії на світовому ринку, адже бренд існує вже досить давно з 1978 року і спеціалізується на сумках, взутті та аксесуарах; про колаборацію з різними стилістами, та про відкриття вже 2 монобренду в Україні.
А от чи все виробляється в Італії, я поцікавилася у Антоніо особисто – і була цікаво вражена, що ні. Частину елементів сумки є все ж італійського виробництва, а от все інше відшивається в Європі та Азії.
Потім було спілкування з представницями магазину, міряння тиску у спеціально запрошеної сексі медсестри, що пропонувала свої послуги усім бажаючим (як пояснили організатори, щоб перевіряти як стрибає тиск при доторканні до такої краси!))
І, звісно, самі сумки – не мій смак, занадто вони для мене сумні по-кольорам і шкіру я не люблю, але, я точно впевнена що на Басейну 5 скоро будуть вибудовуватися гігантські черги, щоб придбати справжню сумку від COCCINELLE.
Немає коментарів :
Дописати коментар