андрухович+карбідо


У нього руки магічні, а голос – таких голосний баритон. Усе що він каже одразу стає правдою. І вже немає ніякого значення ким я була до цього:
Маленькою дівчинкою
Дорослою жінкою
Старенькою бабцею
Він все одно знаю що буде потім. А за ним океан, такий же несамовитий як і він сам. І тут навіть невідомо що більше становить його сутність. Чи то його голосні слова, музика і музиканти чи дуже рівневі відео.
І я безмежно рада, що пишу незрозуміло. Такі слова з мене виходять – коли я вражена. А було чим. До нас приїхав Андрухович+Карбідо. Цей письменник завжди був для мене напівміфом, казкарем венеційським і незабутнім пережиттям, яке трапилося зі мною під час вичитування «перверзії».
Те що творилося під час виступу важко передати. І навіть не потрібно. Це є в мені і нікуди не дінеться.
А те що я сиділа без квитка в першому ряді поруч з Тимошенко – це вже статус!
… ще на один крок ближче до здійснення своїх мрій..









2 коментарі :

  1. И лица у людей после концерта были с забавными улыбками. А еще во время концерта мне представлялось какая женщина должна быть рядом с ним... эротизма в песнях хватает :)))

    ВідповістиВидалити
  2. як завжди ти Настя кажеш правду!
    дійсно було дуже емоційно. і такі переживання я хочу мати якнайчастіше!

    ВідповістиВидалити