дівчачі посиденьки..


Як часто буває у мене – спочатку чоловіча компанія замінює мені всі інші, але коли я все ж потрапляю в оточення прекрасних мадам, то одразу розумію, що можна розмовляти про все на світі, слухати кумедні історії і оповідання з життя спільних знайомих і звісно обговорювати любовні історії та запальні кохання.
Навіть якщо причиною зустрічі була швейна машинка, а продовженням мало бути перешиття одягу, все одно не дивлячись на те, що нічого такого ми не робили було весело.
Я знайшла, вже давно відкладені сукні для перешиття, а вони не прості, а з шафи моєї бабуні, яка була в свої часи моднявою кобітою, на яку заглядалися усі сусідні кавалери ( бо дідусь пішов жити до іншої коли бабці не було ще 50 і вона була свіжа як ягідка).
І що найголовніше – мати подружок дуже круто і чесно дуже весело..








2 коментарі :

  1. если это бабушкины наряды, то они такие прикольные, что перешивать не надо :)

    ВідповістиВидалити
  2. дві перші бабусині сукні. а далі мій одяг.

    ВідповістиВидалити