Waveriders - фільм, що підкорив моє серце.


У мене є багато пристрастей та захоплень. Одна з них – це подорожі та нові цікаві враження. Але взимку у мене немає на це часу, бо я працюю чи займаюся іншими цікавими речами. Тому мені допомагають фільми і розповіді друзів, а також спогади.
Але я не сумую. Не час для цього. На противагу похмурій київській погоді я пішла до кінотеатру, щоб зануритися у світ серферів. Waveriders молодого документаліста. Перегляд фільму був насичений цікавими фактами про серфінг і його герої, Капітана Кука та гавайців, а ще Ірландія.
Які ж там величезні хвилі у тій прохолодній країні! Вони висоти 3-х поверхового будинку! А серфери – прекрасні і дикі, в них стільки енергії та сили, несамовитості і шаленості; вони бачать хвилю і летять на випереди з нею, вони відчувають жагу океану, вони доторкаються до нього пристрасно, як лише справжні цінителі можуть зробити.

Тому це кіно стало для мене дійсно приємною втіхою, таким маленьким відкриттям – спробую перейняти і собі частину їх свободи – там були 2 брати, які подорожують по-світу у пошуку нових хвиль та вражень, одночасно вони це фотографують, знімають відео, пишуть та грають музику.

Вечір був приємним. І таке відчуття, що і собі варто спробувати цей вид спорту. Адже вони так літають…

Немає коментарів :

Дописати коментар