UFW_ending_


Через неможливість бути присутньою на бажаних показ тижня моди – я з легкістю прийняла запрошення на вечірку-закриття в InterContinental.
Це було спонтанне рішення, яке я довго не обдумувала. Хоча я такі гламурні вечірки не полюбляю, але все вже було вирішено. Я довго думала, що вдягнути – результатом був не вечірній образ – а весняний і легкий: довга спідниця до підлоги, масивні прикраси і сорочка в смужку.


Знайомими на вечірці були лише дизайнери та фотографи, вся ж інша публіка були українські бізнесмени з подружками моделями, яких постійно знімали на камеру. Ці ж бізнесмени постійно просили своїх пасій посміхатися і дивитися в камеру, кажучи: «Подивися туди, там тебе знімають!» Звісно були і зірки такі як Борис Апрель ( бачила один раз його кліп – незрозуміле створіння незрозумілої статі) та можливо ще якісь – але через незнання селебретіз – я їх і не помічаю.



Але коктейлі були смачні і вони не завершувалися. Я зустріла дивакуватого хлопця, що читав вірші і чекав на показ, і коли йому повідомили, що нічого такого не буде, то він дуже здивувався.
Було ще вручення якого призу, але через натовп і шум, я так і не зрозуміла, що там і кому вручали.
В якийсь момент я зрозуміла – що з мене досить і поїхала додому, залишившись з дивним присмаком незрозумілості в голові.

1 коментар :

  1. Много коктейлей+людей+мало места...
    Зато было забавно и намного лучше, чем я ожидала.

    ВідповістиВидалити