день перший. деякі спостереження. Ламберто Петрі


Мені спочатку хотілося написати таку ніби історію-розповідь про всі мої пригоди – але я зроблю це вже в понеділок, коли відпочину, і зможу сказити – я це пережила! Я змогла витримати шалене навантаження на kfd, промах організатарів і ще багато речей.
Та цей пост буде присвячений Ламберто Петрі, який дійсно цього заслуговує.
Сьогодні на 18.00 у нього був прекрасний показ ( і я це не тому кажу, що з потоваришувала), а тому що він вміє з декількох шматків тканини створити гарну річ, з приємного на дотик матеріалу, але ще й тому, що він так гарно спілкується з усіма. З помічниками, персоналом і просто відвідувачами показів.
З ним легко спілкуватися і цікаво спостерігати за тими ідеями, що він втілює. На створення колекції його надихнула попередня поїздка до Києва, де він відвідував місцевий секонд і накупив багато одягу для натхнення, як потім він казав.
Обов’язково я ще напишу. Але через годину я маю його забирати з готелю і їхати на вечірку, де, до речі, він буде грати як діджей.  







Немає коментарів :

Дописати коментар