Dolphintheraphy, my dream work

До свого тотального захоплення модою, я фанатіла від дельфінів. Випадкова зустріч з власникам компанії Dolphin Swim Alpha Therapie Норбертом і 3 роки кожного літа я проводила в Ялті. 

Програма розрахована на різних дітей віком від 2-до 18 з різними фізичними та розумовими відхиленнями. Групи зміниювались що 2 тижні і за сезон ми мали їх 5. Я крім плавання в басейні з дітками, дельфінами та белугами, керувала груповою терапією, навчала плавати та проводила індивідуальні заняття з арт терапії. Робочий день тривав з 7 ранку до 6 вечора, але втоми майже не відчувалось. По-перше, ці діти неймовірно заряджають позитивом, і, звісно, дельфіни, які наділяють неймовірними здібностями, про які ніколи не здогавувався. 

Сім'ї майже всі були німецькомовні, але це не заважало мені з ними спілкуватись (німецьку, я на жаль не знаю), на щастя, майже всі розмовляли англійською.







Це був шалений досвід, який зробив мене постійно щасливою і вміючою цінувати життя. Дуже шкода, що в світі великої Моди всі такі нещирі та заздрісні і не вміють просто любити один одного.

Немає коментарів :

Дописати коментар