Buro 24/7 Launch party/ we did it!

Аннет, Женя і я
Коли захоплення стає роботою - результат одразу можна помітити. Я вже майже 3 місяці працюю на найбільш цікавий український проект Buro 24/7. Кожного дня я створюю візуальні зображення, наповнюючи сайт яскравістю та красою. 17 травня був дуже важливий для мене день, який я чекала багато років. День, коли я особисто познайомилася з Мірою Думою, Ульяною Сергієнко, Вікою Газинською, Світлоною Бондарчук, Катьою Мухіною і , звісно, Анною Делло Руссо!

Ніна Васадзе, Ася Мхитарян, Лена Пермінова, Міра Дума, Анна Делло Руссо, Катя Мухіна, Ульяна Сергієнко


шалений Костя Дорошенко



Я неймовірно щаслива, бо команда Бюро в мене повірила, що я зможу! Всі мрії збуваються! Я це дуже добре знаю!




І на завершення, звісно, були танці з Анною! Вона неймовірна!
Фото unpublished for Buro 24/7 by Artem Artemenko

Немає коментарів :

Дописати коментар