PODOLYAN SS 2013

Показ Володимира Подоляна PODOLYAN весна літо 2013 сподобався мені через певні деталі, що я помітила перебуваючи на лівому портикаблі, не надто зручному місці для перегляду колекції.


Кольорова гамма
                                                                                 





















Сукні білого кольору, з дуже складними кроєм, інколи де-конструкцією та простим силуетом. Чорно-біле поєднання складових і багато зеленого, що одразу зробив насиченим сприйняття багатьох образів. Видозмінений чорний та 2 дуже веселі принти на футболках.




















Об'єм





Все ж в показі завжди має бути присутня певна магія, без якої ти, можливо, навіть не запам'ятаєш одяг, що був представлений дизайнером. Без таких елементів перформативності для мене складно називати це шоу.
Подолян додав одну деталь, що змусила мене довго дивитися вслід моделям. Це був пил, бруд чи дивний квітковий пилок, що розвівався за дівчиною, залишався на подіумі, спадав з сукні, рук, ніг та обличчя.
Така маленька деталь в режисурі показу мені дуже імпонує. Це був виклик, маленький протест, свобода робити маленькі божевільності з дизайнерським одягом.
Було натхненно.















Немає коментарів :

Дописати коментар