Їжа може бути FASHION?

Вівторок 16.30 - незвичний, подумаєте ви, час для презентації, незалежно від її змістового наповнення. Час, коли всі нормальні працюють, а такі як я (і купа моделей) ходять на дегустацію  другого видання Fashion Menu від MBKFD спільно із закладом "Якіторія" (якось ліниво було шукати в гуглі якого він конкретно типу).







17.00 ситуація досить очікувана, ні організаторів, ні присутніх. Врятувало таке положення мій гарний настрій та відсутність у найближчі 2 години запланованих зустрічей і, звісно, мила бесіда в колі псевдо друзів.


17.15  команда Тор10 та Неделя Моды з'явилась і нам було представлене нове меню, яке розроблялося спільно дизайнерами, фотографами та іншими інсайдерами.


Даша Шаповалова та Наташа Моденова розповідають про учасників процесу


















Сергій Молодцов




Маша Бех, яка створила полуничний десерт (до речі, мені здався надто жирним), поділилася усіма деталями  і впевнила мене, що сама розробляла рецепт та перевіряла його виготовлення.

17.50 столи майже пусті, моделі (чомусь це була основна публіка) не дивлячись на фігуру,
поїдали м'ясні страви та супи, фотографи фотографували як все ті ж моделі займалися обжиранням, а я брала інтерв'ю.

Олімпія

і просто риба - карп

дизайнер Антон Белінський

Даша Шаповалова та Алла Костромичова

Аня Цілицинська

Завершенням вечора стала розмова з Казбеком, який повідомив, що всі ми блогери відстій і знаходимось в ньому вже давно.

1 коментар :

  1. Прекрасні фотографії цього ресторану, їжа і, звичайно ж, вас також. що багато смачної їжі. Ти змушуєш мене голодним, .. Ммм .. !!

    ресторан у Тель Авіві

    ВідповістиВидалити