Steve Madden/ Why so mad?!



майже тиждень тому бренд взуття Steve Madden святкував своє 2 річне перебування на території України. мене, звісно, запросили і я прийшла. звичайну вечірку з шампанським і незрозумілим шоу - мені вдалося перетворити на божевільні веселощі і дикі позування фотографам. можливо, це моя місія в житті - створювати позитивне налаштування. але такий у мене стиль поведінки і цього не забрати.



дизайнер капелюшків Олена Філоненко, яка розповіла мені про новини з власного творчого життя і поділилася незадоволенням з приводу інколи незрозумілої реакції на неї в інтернет виданнях



fashion блогери Евеліна та Даша

тут все розпочинається. приєднуюсь я і класичне позування фотографам автоматично припиняється




з гарною подружкою фотографом Наталі Оленич



куди ж без моїх 2 вірних лицарів, з якими я провела цілий довгий тиждень пригод. дизайнер одягу Руслан Корсінов та стиліст з МоскоуСіті Кирил Мауріц



сімейне фото в рамку


дякую собі за веселощі, а Steve Madden за привід. жодного слова про саме взуття я не написала, бо лише дуріла. зроблю перегляд колекції в  спокійнішій атмосфері. 
далі ми пішли на вечірку в шоурум L'UVE, де наші пригоди набули іншого забарвлення!
see you soon guys!

Немає коментарів :

Дописати коментар