Настя Воробйова для IloveKiev

Писати про друзів-дизайнерів і складно, і легко одночасно. Ніби вже все знаєш, все любиш і здається всі її/його творіння прекрасними вже апріорі.

Щось схоже у мене з роботами дизайнера (фотографа, ілюстратора і просто чарівної дівчини) Насті Воробйової, з якою я познайомилася 2 роки тому і мала багато цікавих пригод: вечірки, зустрічі, прогулянки, поїздка до Одеси, де дійсно зірвало дах від дощу, холоду та шампанського.












Настя створює одяг під псевдонімом nyafca. У неї все схоже на казкову ілюзію, кольори завжди ніжні і з квітковим орнаментом, вона полюбляє горох і рожевий колір, простоту і складність в деталях, її сукні легкі та невагомі. В них кожна дівчина відчує себе принцесою з казки про щасливе кохання.


Настя вигідно поєднує в собі модель і дизайнера. Одяг, що сама створює вона обожнюю носити і фотографуватися в ньому.






В рамках фестивалю IloveKiev Настя представить свою колекцію о 16.30 9 червня на території Галереї "Лавра".

«Эта коллекция создавалась специально под формат ilovekiev. Сам процесс работы оказался очень увлекательным, многие люди (близкие друзья и новые знакомые) прямо или косвенно поучаствовали в ее создании. Мне изначально хотелось чтоб вещи были доступны по цене, а это достаточно сложно упрощать свои собственные идеи и замыслы, но мне понравился результат, потому что самое сильное желание это видеть людей на улице в моей одежде. Когда приходится ставить себе границы и рамки фантазия придумывает новые выходы.»




«Я называю свою одежду nyafca, это имя пришло ко мне совершенно естественно и в нем много личного и трогательного, как и в моей одежде. Мне часто говорят, что nyafca звучит смешно и несерьезно, а я и не представляю как это относиться к моде серьезно.»

Немає коментарів :

Дописати коментар