printemps francais


Коли в місто так довго не приходить весна, то хочеться її десь шукати. Без сонця все здається брудним та похмурим.
І навіть початок французької весни- спектакль-відкриття, я пропустила. Виступ «шалених дзвонарів» викликав неоднозначну реакцію в інтернеті. Всі розділилися на 2 табори: ті, хто категорично заперечував  красу дійства і розповідав про жахливу публіку, натовп та інше; і ті, хто був у захваті.
Я ж залишилися через дощ вдома. Хоча кажуть, він припинився на початок дійства.
Чи жалкую? – ні.
Але французька весна з її масовими, хоча такими прекрасними відкриттями, вже чомусь не шокує. Памятаю перший раз. Це був Хрещатик і вуличний театр, що пересувався повільно: акробати, космічні машини на велетенських колесах, вогняні шоу. Тоді натовп сприймався необхідністю.
вчора весна прийшла в Київ. в цьоми ми з Настюшою і переконалися




 і традиційно виставка великодніх яєць в Українському домі


Проте такі вуличні вистави не були єдиними у моєму досвіді. Я три роки жила на угорському фестивалі Sziget біля театральної сцени, де кожен вечір новий вуличний театр з різних куточків світу представляв своє шалене дійство. Це настільки захоплювало, а шоу були такими різноманітними. І що найбільше тішило – це вся процесія відбувалася внизу, а глядачі сиділи на м’якій траві вгорі, спостерігаючи із зручної позиції за талановитими акторами, важкими конструкціями і неймовірною фантазією.

Після такого досвіду – наші київські масові затії виглядають дещо по-міщанськи і надто перенасичені різними емоціями.
Але sziget – це вже минуле. Тому я іду 26 квітня на «диво-водні історії» від компанії barolosolo, що буде транслюватися в київському академічному театрі юного глядача на липках. Милий театр.
А 11 квітня я все ж дійшла до відкриття виставки «оживаючі фігури» в Я Галереї, що на Хоривій 49 б.
Я потрапила у французький світ. Французи навколо, французька у всіх залах, роботи на стінах французькі і вино, мабуть, французьке ( яке я не спробувала). Найдивнішою роботою була картина Стаса Перфецького (героя роману Андруховича «Перверзія»).





 а ось і Перфецький!






і звісно - прекрасна французька мова!


Немає коментарів :

Дописати коментар