Анна Октябрь. Відео

я зовсім нещодавно познайомилася з молодим одеським дизайнером Анною Октябрь, яка представила свою 2 колекцію в рамках MBKFD.
сама Аня схоже на дівчину з казки, а одяг, що вона створює завжди має якусь свою історію, яку я і склала під час перегляду колекції. я сиділа поруч з Аліною Малюшкіною, яка допомагала мені вигадувати цікаві комбінації з образів, де головна героїня - покоївка, яка поступово перетворюється на принцесу. останні два виходи теж відбувається перетворення - вже принцеси на льодяну білу королеву.
і саме білий колір чітко проглядався в колекції дизайнера - в білих рубашках, спідницях та аксесуарах.
відкривала та закривала показ відома українська модель Ала Косторомичова, яка розповіла, що цього разу вибрала саме колекцію Ані, яка є близькою їй по стилю та настрою.
один із виходів - дійсно нагадав мені тему, якою дизайнер надихався - танці, де одна із моделей була вдягнута в чарівну сукню, а наверх мала накинутий на плечі піджак. згадалися літні ранки і повернення з клубу, де якийсь приємний хлопчина дає тобі свій светр чи кофтину і ти надягаєш його поверх своєї розкішної сукні...



Немає коментарів :

Дописати коментар