Відео.Пюре.23/02

23 лютого в концепт сторі ПЮРЕ відбулася презентація першої колекції проекту D-A-S-H. Над створенням колекції працювали: Валерія Ковальська, Костя Омеля, Ігор Кікоть та Лілія Літковська.
як блогер - я мала взяти інтерв'ю у всіх дизайнерів, сфотографувати колекції, поспілкуватися з публікою.... бла, бла, бла.
але у мене не було бажання. одяг особливо не сподобався, присутні так швидко напилися коктелів, що розмовляти з ними про колекції - просто витрачання часу.
тому я вирішила розважитися. і запитати у найприємніших -
що вони очікують від майбутньої весни?




баєр та власниця концепт стору ПЮРЕ - Таня Кремінь була лаконічною




дівчата блогери завжди дуже кумедні і їх друзі теж




Оксана Кравцова - про секс! хоча я вчора і була у неї на вечірці, де було багато модної публіки - я так і не знаю чим вона займається!




з Аньою ми забралися в туалет, де і знімали відео




і моя подружка Ніна - про втоплену весну. 
Ніна - я вже за тобою дуже сумую!!!



Немає коментарів :

Дописати коментар