Lamberto Petri's party


 чи можливо в цьому страшному клоуні впізнати італійського дизайнера Lamberto Petri?
моє знайомство з Ламберто триває вже більше року, тому не дивно, що ми з ним добре потоваришували і у період, коли ми були в Італії, він запросив до свого рідного міста Viareggio на костюмовану вечірку, що сам організовував.



 Ламберто видав нам перуки та піджаки, щоб ми виглядали стильно. в такому образі ми ходили по вулиці, де було +15


Бренді

Джої





 дівчата - шалені британки, що всю ніч заряджали усіх своєю музикою

 Юля - гарна знахідка серед італійців, українка і ще й блогер!





всі були дуже приємними і я з усіма познайомилася


вечірка була присвячена протилежностям - тому всі чоловіки були в жіночому і навпаки




 цей космічний чоловік - пропонував одружитися)))


наявіть не знаю, що тоді на мене найшло - але фотографувалася я з усіма



 дівчата - я вас обожнюю!!!!


зовсім скоро буде відео з вечірки.

Немає коментарів :

Дописати коментар