Шалені танці в Дивані

зовсім скоро я буду мати маленький фотоапарат і зможу документувати усі свої пригоди, яких було вдосталь за останніх декілька тижнів: різні концерти, вечірки і походи до друзів.
про це все вже навіть не варто згадувати, бо це пройшло.
Voice of Ambience - вечірка в Дивані, яка передбачала розслаблену атмосферу, приємну музику, зустріч з подружками. все так і було. спочатку.
цього вечора мали грати:Light DreamsSport&MusicDiser tape.
    для мене вечірка розпочалася ще у знайомої в Галереї, де я пила смачне вино з яблуками і дивилася на картини, тому коли я прийшла в Диван, - то побачила цікаве зібрання моїх різних подружок, які раніше не були знайомі

    серед них опинилася Катя Бабкіна - дуже крута поетесса та Магда - нова знайома з Польші



    звісно, була ще музика. її було багато і вона була приємною

    Sport&Music
    оскільки це гурт мого співробітника, то була я майже на всіх концертах. ось вирішила сфотографуватися на фоні музикантів)


    згадала, що у мене є бульбашки на нозі!

    тоді я зустріла таку кількість цікавих людей, що слухала дуже розсереджено


Крістіна - співвласниця бренду Syndicate 



    ось під Diser tape я дуже добре потанцювали
    знайомилася я з усіма і лише з красунчиками
    і пила багато шотів
    роздавала афтографи
і потоваришувала з шаленою Катькою, фотографій якої у мене було, мабуть, 50 на фотоапараті


    музика була дуже драйвовою, не танцював ніхто, тому захотілося залізти на сцену
Настя нагадує мені тут рок співачку

    на диво, на фотографіях є я, бо свій фотоапарат залишила на столі, його брав хто хотів




я тут не п'яна, просто лягла відпочити!




Диваном мої пригоди не завершилися, але про це вже розповідати не буду

 а ще я танцювала на столі, з якого мене довго зганяли. 
     

Немає коментарів :

Дописати коментар