відкриття L'UVE Store

минулі вихідні були для мене гіперактивним, якщо у п'ятницю  я ходила танцювати, то всю суботу я присвятила 2 відкриттям шоурумів. першим був магазин-склад одягу російського бренду FormaLab, другим - L'UVE Store (спільна ініціатива дизайнерки В. Ковальської  та креативного директора К.Федоренко).
не дивлячись на те, що сама дизайнерка Валері Ковальська створює враження дуже незалежної жінки, її одяг дуже приємний, навіть романтичний: штани з мережива, довгі сукні і високі підбори.


особливо сподобалося взуття на блакитних підборах





та найцікавіше на відкритті - це, звісно, публіка. якщо чесно, то я взагалі не очікувала прийти в такий неймовірний магазин. мені сподобалося все: від дизайну світильників на стелі, стильно вдягнутих працівників стору, симпатичної Валері, які бігала з напівоголеними сідницями у татуюваннях, - до величезної літньої тераси та приємної музики від Каті Заубер.

багато присутніх грілися та спілкувалися в самому магазині



 але більша частина запрошених гостей розпивала шампанське на терасі

Женя і Надя підійшли самі. попросили сфотографувати їх. 

спочатку я навіть не знала як на це все реагувати.





а ось і мої улюблені київські модники

які чомусь досить негативно налаштовані проти мене


Немає коментарів :

Дописати коментар