показ La Maison du Couturier. спогади

На що схоже ранкове відчуття стурбованості? А самотності? Жити в місті завжди так, - ти знаходиш собі заняття, друзів, роботу, і в якийсь момент – навіть це може не допомогти. Останні два тижні я жила у світі Моди, - покази, дизайнери, вечірки. Зараз я вже сумую за тим потоком людей та інформації.

Але найбільше я починаю сумувати за Ламберто та Андреа, з якими завжди було весело. І не було такого неприємного відчуття, що якщо я в своєму житті не бачила Лагерфельда чи Гальяно, - тому я не така цікава. Це все дрібниці. Було постійно добре.

Зараз розпочався дещо інший період в моєму житті, а називається він дуже просто – відкриття нової експозиції в ПінчукАртЦентрі, в якому я провела весь вільний час на цьому тижні. Сьогодні відкриття, багато художників, незрозумілих зірок і старих знайомих.

А поки ранок, - декілька фотографій з показу Ламберто Петрі La Maison du Couturier .

 найбільше мене тішила підлога, коли сидиш на підлозі біля фотографів, то добре бачиш відзеркалення моделей. відчуття подвійної присутності

в свої новій колекції весна літо 2012 Ламберто додав багато яскарвих кольорів, хоча чорний звісно домінував





я спеціально хотіла показати саме таку фотографію цього небесного образу. страшенно хочеться мати цей одяг. з хмаринками

після показу дизайнер був дуже розчулений, подаврував моделі Наді Шаповал свій шарф ( до речі, Надя єдина, яка дійсно вражає мене на подіумі. вона неймовірно гарно ходить)

фотографія на пам'ять з Дашою Шаповаловою. тому хай вона буде чорно-білою



Немає коментарів :

Дописати коментар