Показ. KAMENSKAYAKONONOVA.


Дивитися на моделей, на одяг, відвідувачів, ходити на вулицю, в прес-центр, на покази, афтепаті, вечірки… період показів в столиці досить активний. Ти або встигаєш на все, або ж просто віддаєшся потоку подій.

Звісно, найголовніша ціль, спочатку здається, - ходити на покази. Але після 3 чи 4 підряд шоу (хоча це я перебільшила, дійсно цікаве дійство було не у всіх) починається суцільна плутанина, власне часткове несприйняття побаченого і відсутній погляд.

Але, на щастя, у мене є фотоапарат і час, щоб все осягнути. Цього разу я вирішила зупинити свій погляд на колекції двох дизайнерів KAMENSKAYAKONONOVA Spring Summer 2012.

спочатку я завітала на backstage, але не знайшла для себе там нічого цікавого


тому відправилася одразу на показ. люблю перший ряд. найкращий ракурс і найвідоміші сусіди. цього разу були 2 телеведучі. на жаль, не знаю їх імен, бо телевізор для мене вже давно не є інформатором світових подій

найбільше на показі мені сподобалися виходи двох моделей в однакових сукнях. але в реальному житті це може виглядати досить комічно. а от на подіумі це виглядало інтригуюче


такий простий образ з яскравою спідницею нагадав мені старі фотографії моєї бабусі. але дизайнерки додали кольору, який наступного літа точно буде у багатьох





    а далі я почала милуватися взуттям, яке робила талановита дизайнерка Сніжана Нех

    я не просто так залишила на задньому плані взуття відвідувачів

    випадково вийшла одна літаюча нога)



    а ось і взуття гостей показу






ці чобітки стали моїми улюбленими!

ще трішки фотографій з подіуму, які мені найбільше сподобалися

ось так я хочу виглядати весною! однозначно




і на завершення дуже сподобалися ця червона спідниця з приємним відблискуванням




1 коментар :

  1. Узнал ножки любимой - первая фотка с ножками в длинном черном платье =)

    ВідповістиВидалити