19/10 модний вечір

Вчора я була дуже доброю. Чесно!
Ідеї виникають в голові спонтанно. Класно! Домовившись з Еріком (хлопець, якого я бачила лише 1 раз) зустрітися на показі Лени Іванової в М17, я навіть не підозрювала, чим буду займатися весь вечір. А я вирішила записувати смішне відео і з не менш кумедним запитанням: «Ти модний?».

Потім, в таксі я розмовляла з таксистом і він теж погодився, що запитувати «Ти розумний?» на відкритті Тижня моди було не актуально.

М17 – жодного фото – дуже темно. Лена вирішила відмовитися від традиційного показу, а зробила відео. Всі стояли і дивилися, а Іванова хвилювалася. Це було цікаво. Але не без мінусів: моделі на відео були нереалістичні і затовсті, дві плазми біля відео дуже заважали, а ще платний бар ( на пунш я не встигла)(

Відкриття MBFWK – Ерік і я всіх запитували, знайомилися і знімали. А враження – мені було весело і класно. Про fashion – пізніше. Не всі були задоволені – комусь не подобався перформанс Ліхачової (мені теж здався студентською імпровізацією, хоча ідея саме так розпочинати Тиждень моди – суперова), а ще запах, сирість, гардероб… мені ж було завжди прекрасно.

Чекайте на відео. Воно буде скоро. Ерік обіцяв (мій оператор).

Були ще танці. То я одна на танцполі, то нас декілька, а Volosy Ptitz гарно відіграли сет. 

а я вчора була не модною!
фото себе знайшла у блозі http://violetto4ka.blogspot.com

Немає коментарів :

Дописати коментар