Розмите сприйняття. UFW_ день №1


Для мене покази стали вже чимось звичайним, бо вже третій рік я збираю свою голову та душу, для того щоб опинитися в царстві гламуру та золота ( бо головним спонсором показів є Olmeca Gold), де за золотий одяг видають маргариту. Я зазвичай ніколи немає нічого ні золотого, ані срібного, бо це не імпонує моєму образу та і відчуттям – золото не в моєму смаку – тому я вдаюся до хитрощів, - свої яскраво жовті колготки я називаю чистим золотом, а волосся, колір якого схожий на руду білку, з відтінком справжнього самородку. Цим себе і тішу – пю маргариту і дивлюся на «зірок», яких зовсім не впізнаю, бо давно вже не слідкую за перипетіями місцевого шоу-бізнесу.
Цього разу все розпочалося в редакції журналу «Салон», який є одним із спонсорів ufw і якому видають за це купу запрошень, а я там інколи допомагаю з організацією подій, - тому мені теж перепадає.

Я довго думала – на кого сходити – але все як завжди виходить спонтанно і залежить від мого настрою. Але тут мені було дуже цікаво подивитися на нове приміщення, бо ufw для мене завжди асоціювалися з цим жахливим виставковим центром акко інтернешнл , тому Мистецький Арсенал був цікавим сюрпризом.
Одразу скажу, що місце прикрасило атмосферу і ходити і розглядати все, що відбувається було досить приємно, але від зміни місця публіка залишилися тією ж. Та все ж мені дуже сподобався одяг, що був підвішений майже до стелі і можливість його розглядати, а ще подіум та освітлення і багато знайомих.


Першим показом була Пустовіт, яка ніколи особливо мені не подобалася, але вчора вона потішила мене довгими плісированими спідницями до підлоги чорного та білого кольорів, декількома яскравими принтами  та надто худими моделями з штучними квітами у волоссі.

Я вирішила ще залишитися і відвідати показ Гресь. Єдине, що сподобалося було поєднання сірих кольорів з яскравими акцентами – сама так інколи люблю вдягатися.

Моя камера того вечора чомусь не хотіла фокусуватися як і я, до речі. Можливо, це було повязано з втомою чи розконцентрованістю , а можливо, відсутністю чогось вражаючого навколо.
Подивимося сьогодні – Літковська завжди має що сказати. Тому я в очікуванні, що ж буде далі…



Немає коментарів :

Дописати коментар