Burberry favorites/ collage

Шалений ритм показів настав з чоловічого тижня моди в Мілані. Перегляд нових осінньо-зимових колекцій я розпочала з показу Buberry Prorsum, що пройшов 12 січня і був доступний усім бажаючим онлайн.
 Прекрасна можливість перемістись в теплий та затишний зал і відчути всю атмосферу.
Традиційна британська класисика цього разу була змішана з тигровими та леопардовами принтами як в тренчах, так і взутті, сумках та аксесуарах.
Звісно, не обійшлось без мілітарі образів, якими вже нікого не здивуєш.

Образ чоловіка-леопарда здався мені надто кумедними, навіть іронічним, особливо у поєднанні з принтами у серця. Тому я вирішила створити маленький колаж.




З подіумів, звісно, з часом всі образи стають частиною буденних комбінацій одягу і мені вже страшно уявити звичайного українця в тигровому пальто. Я просто впевнена, що у нас цей чоловічий тренд буде виглядати дико та надто примітивно.

Немає коментарів :

Дописати коментар