це перша співпраця мас маркет бренду з дизайнерми, яка має успішне продовження. цього разу участь в проекті брало 6 дизайнерів: Litkovskaya, Liliya Poustovit, Vozianov, KamenskayaKononova, Bevza та sasha.kanevski. кожен представив невелику капсульну колекцію
ціни на одяг важко назвати надто демократичними. на жаль, зменшити вартість не завжди вдається. але тканини були якісними, а пошиття на рівніСаша вирішив представити в магазині свою подіумну колекцію весна літо 2012, додав лише декілька нових одиниць - шорти. ціни досить високі. і мені, насправді, не дуже зрозуміло чому він вирішив представити саме цю колекцію, а не спрощений її варіант. вона абсолютно непроста для сприйняття і досить артова. невідомо як на неї будуть реагувати покупці.
дизайнери Яся Хоменко та Федор Возянов
розіграш футболок від Ясі Хоменко: « в рамках ініціативи від Інтертоп розігрувалися футболки з
принтами, які я робила для Harpers Bazaar.
Що ж стосується мене, то я готова взяти участь в схожому проекті та представити
декілька одиниць для мас маркету. Така співпраця допоможе мені отримати певну
суму грошей для реалізації своїх творчих ідей.»
Саша та Сергій - два партнери. у мене так багато присутніх запитувало, хто такий цей друг Каневського, що прийшлось з ним познайомитися.
далі було продовження в Hello Glasses
Немає коментарів :
Дописати коментар