дизайнери для INTERTOP. 19/04



 19.04 я відвідала магазин Intertop, що вдруге презентує свою ініціативу з українськими дизайнерами.


 це перша співпраця мас маркет бренду з дизайнерми, яка має успішне продовження. цього разу  участь в проекті брало 6 дизайнерів:   Litkovskaya, Liliya Poustovit, Vozianov, KamenskayaKononova, Bevza та sasha.kanevski. кожен представив невелику капсульну колекцію
 ціни на одяг важко назвати надто демократичними. на жаль, зменшити вартість не завжди вдається. але тканини були якісними, а пошиття на рівні



 Саша вирішив представити в магазині свою подіумну колекцію весна літо 2012, додав лише декілька нових одиниць - шорти. ціни досить високі. і мені, насправді, не дуже зрозуміло чому він вирішив представити саме цю колекцію, а не спрощений її варіант. вона абсолютно непроста для сприйняття і досить артова. невідомо як на неї будуть реагувати покупці.

 дизайнери Яся Хоменко та Федор Возянов









розіграш футболок від Ясі Хоменко: « в рамках ініціативи від Інтертоп розігрувалися футболки з принтами, які я робила для Harpers Bazaar. Що ж стосується мене, то я готова взяти участь в схожому проекті та представити декілька одиниць для мас маркету. Така співпраця допоможе мені отримати певну суму грошей для реалізації своїх творчих ідей.»






Саша та Сергій - два партнери. у мене так багато присутніх запитувало, хто такий цей друг Каневського, що прийшлось з ним познайомитися.


на першу презентацію минулої осені я не потрапила, тому мені було дуже цікаво подивитися, які капсули підготували дизайнери. сподіваюся, що з кожним сезоном ціни будуть нижчі, колекції цікавіші, а якість лише на рівні.
далі було продовження в Hello Glasses

Немає коментарів :

Дописати коментар