Прес конференція UFW. EuroFashion

No water - no future - головний лозунг події.
про прес конференції я особливо не люблю писати. досить нудне це заняття і я не асоціюю себе з професійними журналістами, що зобов'язані освітлювати дані події.
але цього разу мені дійсно хочеться.





Dji Dieng - дуже приємна у спілкуванні, але, на жаль, не добре володіє англійською, а моя французька зовсі не ідеальна






1. я не зовсім розумію таку пристрасть українців у 2012 все прив'язувати до футболу. і здається, до чого тут мода взагалі? але...
2. в результаті цього футбольного буму до нас завітають 16 європейських дизайнерів. як на мене, це дуже цікаво і круто.
3. UFW також досить активно піднімає питання збереження питної та чистої води. екологія - це одна із найвагоміших тем, що має турбувати увесь світ. а в модній індустрії задіяні різні ресурси, в тому числі водні.
тому мені залишається незрозумілою досить негативна реакція TOP10. а постійний сарказм - вже навіть набрид.

оскільки мені завжди цікаво знайомитися з різними успішними представниками моди - вирішила взяти маленьке інтерв'ю у Dji Dieng


і вона дійсно дуже, дуже висока!






проект EuroFashion  буде проходити 2 дні у Мистецькому Арсеналі 19 та 20 березня.
перелік європейських дизайнерів досить вражаючий. оскільки на прес конференції дуже мало було сказано про них, то ось коротка інформація.

IVANMAN - Хорватський бренд на чолі з Іваном Мандзукічом. Мав покази на Тижнях Моди у Хорватії, Німеччині, Сербії та в Нью-Йорку.



Oldschool - Чеський бренд одягу на чолі з дизайнерами  - Павло Брейха, Хата Ванаткова та Адам Учитіл. У Чехії дизайнери пропагують не лише моду, а й літературу, кіно, мистецтво та графічний дизайн.



Anna Sofie Madsen - представниця Данії. Вчителями дизайнерки були   Гальяно і МакКвін. Показувала свої колекції на Тижні Моди в Лондоні.



Meme T'aime - французький бренд, що створює речі унісекс. Отримав перемогу на виставці who'sNext Paris у 2011 та  Mi-Milano у 2012. Лише за 2 роки Meme T'aime з'явився в магазинах  Парижу, Берліну, Лондону, Мілану та Гонконгу.



Annette Gortz - німецька дизайнерка. Її марка стійко та впевнено тримається на ногах вже понад 25 років. Одяг можна придбати у бутіках по всьому світу.



Yiannos Xenis - грецький бренд на чолі з Яносом Ксенісом. Під брендом випускаються три лінії: haute couture, pret-a-porter та екслюзивні весільні сукні.




про інших дизайнерів напишу згодом. українським предствником вибрали Ірину Каравай. я не є фанаткою її творчості, але смаки у всіх різні.

Немає коментарів :

Дописати коментар