дівчача забавка. Dove Repair Therapy


Для мене моє волосся завжди було полем для експерементів – ще зі школи я страшенно полюбляла різні зачіски, але розкішного довгого та шовковистого у мене ніколи не було. Потім довго були дреди – особливий період ненависті моєї мами до мені і небажання зі мною нікуди ходити. Останній рік – я змінила 5 кольорів. На разі, моє волосся просто кричить про допомогу. Я відчуваю це кожної хвилини.





І ось, що я побачила в інернеті. Дуже гарний ролик нового шампуню. Через відсутність прямої реклами у вигляді телевізору – я залишаюся досить обєктивною у своєму виборі. Тому я вирішила дізнатися, що в шампуні Dove Repair Therapy такого особливого і чому я, ніколи не користуючись шампунем Dove маю одразу їм довіряти і бігти до супермаркету за новою пляшкою хімічної рідини?!


До чого ж привели мої пошуки в google:
1.       Новий шампунь  Dove – для сухого волосся. Моє дуже сухе.
2.       В склад шампуню входять масла миндалю та кокосу. Це мої улюблені компоненти не лише в різних засобах, але я просто страшенно люблю їх їсти.
3.       Також інтернет пише, що моє волосся буде здоровим і приємним.
4.       Звісно, я знайшла ще купу +: можна використовувати ще бальзам, маску – і тоді результат буде на мільйон.




Але найкращий спосіб – це спробувати. Сподіваюся, що коли я розміщу цю статтю, компанія Dove помітить мої старання і відправить мені  цілу коробку, а я буду користуватися і тішитися, що у мене таке приємне, міцне, шовковисте і гарне волосся!

1 коментар :

  1. Я использовала просто увлажняющий и от выпадения. Понравился от выпадения(т.к. с этим траблы :). Использую еще маску фирмы Parissiene - продается в Watsons, 50 uah за большую банку - лучшее что я пробовала за последнее время. покупаю уже несколько раз подряд. Так что попробуй!

    ВідповістиВидалити